Metro Otomatlarından 15 Bin Liralık Soygun Yaptılar
Bursa’daki 12 metro istasyonunda yiyecek ve içecek otomatlarından yaklaşık 15 bin liralık hırsızlık yaptıkları iddia edilen 5 şüpheli, güvenlik kameralarından tespit edildi. Haberin devamını okumak için tıklayın.
Sizin düşünceleriniz neler ?