Manavgat alevlere teslim! Vatandaşlar su şişeleriyle müdahale ediyor
Manavgat'ta dört farklı noktada orman yangını çıktı. Yerleşim yerlerini tehdit eden yangınlar kısa sürede büyürken TRT Haber muhabiri "İki tane benzin istasyonunun bulunduğu nokta. Yangının daha da büyümemesi için insanlar hortumlarla müdahale ediyor. Vatandaşlar su şişelerine doldurdukları sularla alevleri söndürmeye çalışıyor" dedi Haberin devamını okumak için tıklayın.
Sizin düşünceleriniz neler ?