Manavgat alevlere teslim! Vatandaşlar su şişeleriyle müdahale ediyor
Son Dakika Logo
28.07.2021 02:44
Twitter'da Paylaş Facebook'da Paylaş WhatsApp'da Paylaş

Manavgat alevlere teslim! Vatandaşlar su şişeleriyle müdahale ediyor

Manavgat'ta dört farklı noktada orman yangını çıktı. Yerleşim yerlerini tehdit eden yangınlar kısa sürede büyürken TRT Haber muhabiri "İki tane benzin istasyonunun bulunduğu nokta. Yangının daha da büyümemesi için insanlar hortumlarla müdahale ediyor. Vatandaşlar su şişelerine doldurdukları sularla alevleri söndürmeye çalışıyor" dedi Haberin devamını okumak için tıklayın.

Sizin düşünceleriniz neler ?

SonDakika.com'da yer alan yorumlar, kullanıcıların kişisel görüşlerini yansıtır ve sondakika.com'un editöryal politikası ile örtüşmeyebilir. Yorumların hukuki sorumluluğu tamamen yazarlarına aittir.
Advertisement