Bakan Soylu'dan kontrollü normalleşme talimatı: Denetimlerde teknolojiden yararlanın
Son Dakika Logo
03.03.2021 04:47
Twitter'da Paylaş Facebook'da Paylaş WhatsApp'da Paylaş

Bakan Soylu'dan kontrollü normalleşme talimatı: Denetimlerde teknolojiden yararlanın

İçişleri Bakanı Süleyman Soylu, 81 ilin valisine kontrollü normalleşme sürecinde kural ihlallerinin tespitinde teknolojinin kullanılması talimatını verdi. Soylu, "Kent Güvenlik Yönetim Sistemi (KGYS) kameralarından da bu anlamda istifade ederek, kural ihlallerini tespitte bu teknolojiyi kullanmaya gayret edelim" dedi. Haberin devamını okumak için tıklayın.

Sizin düşünceleriniz neler ?

SonDakika.com'da yer alan yorumlar, kullanıcıların kişisel görüşlerini yansıtır ve sondakika.com'un editöryal politikası ile örtüşmeyebilir. Yorumların hukuki sorumluluğu tamamen yazarlarına aittir.
Advertisement