Zeybekci: "Bu Referandumdan Sonra Türkiye'de Her Şey Daha Normal Olacak"
Ekonomi Bakanı Nihat Zeybekci, 16 Nisan'da yapılacak halk oylamasına ilişkin, "Bu referandumdan sonra Türkiye'de her şey daha normal olacak. Haberin devamını okumak için tıklayın.
Sizin düşünceleriniz neler ?