DÜZCE 1 aydır her hafta 50 litre sütü sağlıkçılara getiriyorlar
Son Dakika Logo
19.04.2020 02:30
Twitter'da Paylaş Facebook'da Paylaş WhatsApp'da Paylaş

DÜZCE 1 aydır her hafta 50 litre sütü sağlıkçılara getiriyorlar

1 aydır her hafta 50 litre sütü sağlıkçılara getiriyorlarDÜZCE'nin Gölormanı Köyü'nde oturan vatandaşlar, koronavirüs salgınının başlamasıyla birlikte sağlık çalışanlarına destek olmak amacıyla 1 aydır her hafta sağlıkçılar verilmesi için 50 litre sütü Atatürk Devlet Hastanesi'ne getiriyor. Haberin devamını okumak için tıklayın.

Sizin düşünceleriniz neler ?

SonDakika.com'da yer alan yorumlar, kullanıcıların kişisel görüşlerini yansıtır ve sondakika.com'un editöryal politikası ile örtüşmeyebilir. Yorumların hukuki sorumluluğu tamamen yazarlarına aittir.
Advertisement