DÜZCE 1 aydır her hafta 50 litre sütü sağlıkçılara getiriyorlar
1 aydır her hafta 50 litre sütü sağlıkçılara getiriyorlarDÜZCE'nin Gölormanı Köyü'nde oturan vatandaşlar, koronavirüs salgınının başlamasıyla birlikte sağlık çalışanlarına destek olmak amacıyla 1 aydır her hafta sağlıkçılar verilmesi için 50 litre sütü Atatürk Devlet Hastanesi'ne getiriyor. Haberin devamını okumak için tıklayın.
Sizin düşünceleriniz neler ?