Osmaniyeli Depremzede, Gözyaşları İçinde İsyan Etti: "Nerede Bu Devlet? Elimizden Tutmadı Bizim. Sinir Hastası Oldum"
Son Dakika Logo
03.04.2023 02:33
Twitter'da Paylaş Facebook'da Paylaş WhatsApp'da Paylaş

Osmaniyeli Depremzede, Gözyaşları İçinde İsyan Etti: "Nerede Bu Devlet? Elimizden Tutmadı Bizim. Sinir Hastası Oldum"

Osmaniye’de evlerinin yıkılmasının ardından çadıra bile ulaşamadıklarını belirten depremzede Melek Uçar, kendi imkânlarıyla yaptıkları konteynerde kaldıklarını söyledi. Evlerinin enkazının da toplanmadığını anlatan Uçar, “Bir çatal kaşığımızı, bıçağımızı bile alamadık. Hepsi gitti. 'Ağlamıyorum' diyorum, ağlıyorum işte. Nerede bu devlet? Elimizden tutmadı bizim. Her gün ağlıyorum. Sinir hastası oldum ben. Sinirlendim, titriyorum. Ne başbakan, ne bu devlet, ne millet, ne belediye görmedi bizi” diye isyan etti. Haberin devamını okumak için tıklayın.

Sizin düşünceleriniz neler ?

SonDakika.com'da yer alan yorumlar, kullanıcıların kişisel görüşlerini yansıtır ve sondakika.com'un editöryal politikası ile örtüşmeyebilir. Yorumların hukuki sorumluluğu tamamen yazarlarına aittir.
Advertisement