Süper Lig ekiplerinden Göztepe, ünlü futbolcu Doumbia'nın yıllık 1,8 milyon euro istemesinin ardından transferde geri adım attı. Haberin devamını okumak için tıklayın.
Kullanıcı Adı
Sizin düşünceleriniz neler ?
Yorumlar (4)
Adania :
Göztepe kesinlikle düşmemeli, direk kulüp kapatılmalı... 12Yanıtla
Ümit:
Seni unutmak mümkün mü her anım seninle dolup taşıyor. Her geçen gün seni özlüyorum yeşil gözlerin geliyor aklıma, seni unutamıyorum..01Yanıtla
Babafingo :
Kardeş sen yannış gelmişsin biz burda doumbia ya gömüyoruz sen aşk meşk diyosun adam uyanmadan ufaktan kaybol yoksa kara cobra uyanırsa çok sakat...?00
fatih44:
Şu hint fakiri ni de biri alsın artık 4 senedir dumbia da dumbia. 4büyüklerin hepsine yazıldı şimdi anadolu takımları başladı00Yanıtla
SonDakika.com'da yer alan yorumlar, kullanıcıların kişisel görüşlerini yansıtır ve sondakika.com'un editöryal politikası ile örtüşmeyebilir. Yorumların hukuki sorumluluğu tamamen yazarlarına aittir.
Gelişmelerden Anında Haberdar Olun!
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.
Yorumlar (4)