Kabızlık Şikayeti İle Hastaneye Götürülen 11 Aylık Kumsal Bebek Hayatını Kaybetti
Son Dakika Logo
17.05.2019 02:34
Twitter'da Paylaş Facebook'da Paylaş WhatsApp'da Paylaş

Kabızlık Şikayeti İle Hastaneye Götürülen 11 Aylık Kumsal Bebek Hayatını Kaybetti

Zonguldak'ta kabızlık şikayetiyle hastaneye götürülen 11 aylık Kumsal bebek, ilaç verilerek gönderildiği evinde hayatını kaybetti. Baba Tuncay Kalafat hastane personelinden şikayetçi oldu. Haberin devamını okumak için tıklayın.

Sizin düşünceleriniz neler ?

    Yorumlar (18)

  • Ali Ali:
    Deliriyorum ya vallahi böyle çocuk ölümü görünce çıldırıyorum 29 1 Yanıtla
  • Fatih Fatih:
    Allah kimseyi evlat acisiyla sinamasin hakikaten acilarin en buyugu 29 0 Yanıtla
  • XYZ XYZ:
    CANIM YAVRUM ÇOK ÇOK GÜZELMİŞ, ALLAHIM YAŞATMASIN KİMSEYE BÖYLE BİR ACI. ANNE DEĞİLİM HENÜZ AMA TÜYLERİM ÜRPERDİ. HERKESİ ÇOCUĞUNA ÇOCUKLARI DA AİLELERİNE BAĞIŞLASIN ALLAH 29 0 Yanıtla
    adınızı yazınııı adınızı yazınııı:
    AMİN İNŞALLAH. 0 0
  • Adanali Adanali:
    Götürmeyin özel doktorlara 100 muane ücreti alıyor içeri girmekle çıkmak bir oluyor bise yok dedi dedi dedi tesadüf şehit hastanesine götürdük oradaki doktor karaciğerinde nohut kadar leke olduğunu söyledi biz yıllarca özele götürdük o bunu göremedi haram zıkkım olsun verdiğim bütün paralar ona 21 1 Yanıtla
  • Aslı Aslı:
    Çocuklara bari fazla özen gösterin lütfen.. Anneler ağlamasın..bir gün gelir para sizleri de kurtarmaz..paramız yok diye yaşamayalımmı? 20 1 Yanıtla
  • ALİ ALİ:
    CANDIR CAN İYİCE BAKIN KİMSENİN CİGERİ YANMASIN ALLAH SABIR VERSİN 14 0 Yanıtla
  • XMAN XMAN:
    Sebep olanları paragöz doktorların hepsinin Allah belasını versin. Zengin birinin çocuğunun yada ünlü birnin çocuğunun hastanede bu şekilde öldüğünü hiç görmedik nedense. Böyle doktorlara hakettiği cezayı vereceksin arkadaş kısasa kısassssss 8 4 Yanıtla
  • MUSTAFA ÖZDEMİR MUSTAFA ÖZDEMİR :
    Allah rahmet eylesin mekanı cennet olsun 12 0 Yanıtla
  • Karadeniz Karadeniz :
    Rabbim ailesine sabır versin 10 0 Yanıtla
  • Tuğba Tuğba:
    Oy yavrum benim melek olmuş. 9 0 Yanıtla
SonDakika.com'da yer alan yorumlar, kullanıcıların kişisel görüşlerini yansıtır ve sondakika.com'un editöryal politikası ile örtüşmeyebilir. Yorumların hukuki sorumluluğu tamamen yazarlarına aittir.
Advertisement