İzmir'de yangın çıkaran şahıs, "Neden yaktın?" sorusuna cevap verdi: Keyfime yaktım
İzmir'de otluk alanı yaktığı öğrenilen Y.A., karakoldaki işlemleri sonrası çıkarıldığı mahkemece tutuklanarak cezaevine gönderildi. Ormanı neden yaktığı sorulan şahıs, "Keyfime yaktım" cevabını verdi. Haberin devamını okumak için tıklayın.
Yorumlar (1)