Kurban Bayramı Şükür Festivali
Endonezya'da geleneksel Kurban Bayramı Şükür Festivali- Solo eyaletinde yaşayan Endonezyalılar Kurban Bayramı geleneğini bu sene de devam ettirdi- Yüzlerce Müslüman, sebze ve meyvelerden yaptıkları sembolleri taşıyarak geçit düzenledi- Hazırlanan sembollerdeki meyve ve sebzeler dağıtılırken izdiham yaşandıCAKARTA (AA) - Endonezya'nın Orta Java Bölgesi'nin Solo eyaletindeki bazı köylerde yıllardır devam eden Kurban Bayramı Şükür Festivali bu yıl da renkli görüntülere sahne oldu. Haberin devamını okumak için tıklayın.
Sizin düşünceleriniz neler ?