Osman Özköylü: "Kötü Gidişin Mutlaka Bir Dönüşü Olması Gerekiyor"
- Osman Özköylü: "Kötü gidişin mutlaka bir dönüşü olması gerekiyor"ADANA - Adanaspor Teknik Direktörü Osman Özköylü, "Mağlup olduğumuz için çok üzgünüz hiç beklemiyorduk oyuncularımızla tabii ki konuşacağız" dedi. Haberin devamını okumak için tıklayın.
Sizin düşünceleriniz neler ?