Genç kızı istismar edemeyince başını taşla ezmişti! Acılı baba ilk kez konuştu
Gebze'de geçtiğimiz günlerde 20 yaşındaki A.M.'nin cinsel istismarda bulunmaya çalıştığı, direnince de başını taşla ezdiği 17 yaşındaki A.A.'nın tedavisi sürerken, mahalleli de yaşanan acı olayı proteste etmek için bir araya geldi. Genç kızın babası M.A, her türlü yasal yollardan hakkını arayacağını söylerken; "Buraya geleli 2 yıl oldu. O yollardan ben, abisi veya annesi götürüyorduk. Ama bir sefer onu unuttuk, onu unutmamız bize çok ağır oldu, cezasını bize çok ağır verdiler." dedi. Haberin devamını okumak için tıklayın.
Yorumlar (3)