Mahkemeden 14 yaşındaki kız çocuğunu istismar eden sanığa "saygın tutum" indirimi! Serbest kalır kalmaz tehditler savurmuş
Son Dakika Logo
06.04.2023 10:04
Twitter'da Paylaş Facebook'da Paylaş WhatsApp'da Paylaş

Mahkemeden 14 yaşındaki kız çocuğunu istismar eden sanığa "saygın tutum" indirimi! Serbest kalır kalmaz tehditler savurmuş

Bartın'da yaşayan Melek K., çalıştığı restoranın mutfağında 14 yaşındaki kızına cinsel istismarda bulunduğu anlar güvenlik kamerasına yansıyan İsa Temür'ün, saygın tutum indirimi yapılarak 6 yıl 3 ay hapis cezasına çarptırılıp, tahliye edilmesine karşı çıktı. Melek K., "Seni ve anneni öldüreceğiz. Ben bir şey yapmadım, 10 ay boşu boşuna cezaevinde yattım' diye tehditte bulunuyor. Benim ve kızımın can güvenliği yok" ifadelerini kullandı. Haberin devamını okumak için tıklayın.

Sizin düşünceleriniz neler ?

    Yorumlar (4)

  • ULUBATLI HASAN ULUBATLI HASAN :
    Ülke gibi adalet sistemide çökmüş durumda 67 10 Yanıtla
  • Ferdi dayfur Ferdi dayfur:
    Kim'se gelmemiş hayret bunu yapan imam olsa sansasyon olurdu kendilerinden olunca sessiz sedasız kayboluyorlar 42 30 Yanıtla
  • Ferdi dayfur Ferdi dayfur:
    Bunu yapan bir tarikattan olsa aylarca senelerce Haber yapılırdı ama gel görki kalplerdeki adalet duygusu bile taraflı laik duzende olunca sıradan bir haber kimse Yoruma bile gerek duymuyor 38 32 Yanıtla
  • Haydar Çakır Haydar Çakır:
    evet kararı verende haklı soylu bir kişiymiş, eh sayın bakanımızda anlatmıştı bir kereden birşey olmaz hele bakarız tekrar aynı suçu işlerse o zaman ceza veririz , güçlülerin adaletiişte öyle bir şey. 20 4 Yanıtla
SonDakika.com'da yer alan yorumlar, kullanıcıların kişisel görüşlerini yansıtır ve sondakika.com'un editöryal politikası ile örtüşmeyebilir. Yorumların hukuki sorumluluğu tamamen yazarlarına aittir.
Advertisement