Alkollü kadın sürücü, içinde çocuk olan aracı kullanarak kaza yaptı!
Bursa'nın Osmangazi ilçesinde çocuğun da içinde bulunduğu araçla 2 otomobile çarpıp kilometrelerce kaçan alkollü kadın sürücü, mahallelinin 2 kilometrelik kovalaması sonucu yakaladı. Kadın sürücünün hasarlı aracıyla seyir etmesi güvenlik kamerasına kaydedildi. 2.25 promil alkollü çıkan ve daha önce de ehliyetine el konulduğu öğrenilen kadının uzun süre polislerle tartıştı. Haberin devamını okumak için tıklayın.
Sizin düşünceleriniz neler ?