Eylem Yapan Özel Halk Otobüsü Sahipleri Araçlarını Yaktı
Erzurum Büyükşehir Belediyesi'nin Pasinler ilçesine otobüs seferi başlatmasını gerekçe gösteren, özel halk otobüsü sahipleri, yaptıkları eylemde kendi araçlarından birini ateşe verdi. Haberin devamını okumak için tıklayın.
Sizin düşünceleriniz neler ?