Eylem Yapan Özel Halk Otobüsü Sahipleri Araçlarını Yaktı
Erzurum Büyükşehir Belediyesinin Pasinler ilçesine otobüs seferi başlatmasını gerekçe gösteren, özel halk otobüsü sahipleri, araçlarından birini ateşe verdi. Haberin devamını okumak için tıklayın.
Sizin düşünceleriniz neler ?