Türkiye'de staj yapan Gürcistanlı tıp öğrencileri sertifikalarını aldı
Yurtdışı Türkler ve Akraba Topluluklar Başkanlığı (YTB) desteğiyle 2019-2020 döneminde gerçekleşen "Gürcistanlı Tıp Talebelerinin Stajı ve Türkiye'yi Tanıtma Projesi" kapsamında Türkiye'de staj yapan öğrencilere sertifikaları takdim edildi. Haberin devamını okumak için tıklayın.
Sizin düşünceleriniz neler ?