Yılbaşını evde geçirmek isteyenler otogara koştu
Yılbaşını evde geçirmek isteyenler otogara koştu -Şanlıurfa'da otogar hareketliliği Şanlıurfa'da korona virüs tedbirleri kapsamında uygulanacak kısıtla öncesi yılbaşını memleketlerinde geçirmek isteyen vatandaşlar otogara akın etti. Haberin devamını okumak için tıklayın.
Sizin düşünceleriniz neler ?