TELSİZ İLE KENDİSİNİ POLİS DİYE TANITIP, 2 KİŞİYİ POMPALI TÜFEKLE YARALADI
ADANA'da bir restoranda bekçi olarak çalışan C.O., iş yerinin önünde park halinde bulunan otomobildeki B.T. (23) ve H.C.G.'nin (25) yanına gelip, elindeki telsizle kendini polis olarak tanıtarak, uzaklaşmalarını istedi. Haberin devamını okumak için tıklayın.
Sizin düşünceleriniz neler ?