Antalya'da motosikleti çalındıktan sonra bunalıma giren vatandaş intihara teşebbüs etti
Antalya'da bir vatandaş, motosikleti çalındıktan sonra bunalıma girip köprülü kavşaktaki üst geçitte intihara teşebbüs etti. "Kimseye arkamızı dönemiyoruz artık" diyen şahıs, toplanan kalabalığa arkasını dönüp intihar etmeye çalışırken, 1 saatlik çalışmayla ikna edildi. Haberin devamını okumak için tıklayın.
Sizin düşünceleriniz neler ?