İngiliz doktor, koronavirüsten ölen insanlarla ilgili ürküten gerçeği dünyayla paylaştı: Hepsi çok sağlıklı insanlardı
Son Dakika Logo
12.01.2022 11:20
Twitter'da Paylaş Facebook'da Paylaş WhatsApp'da Paylaş

İngiliz doktor, koronavirüsten ölen insanlarla ilgili ürküten gerçeği dünyayla paylaştı: Hepsi çok sağlıklı insanlardı

Cwmbran'daki Grange Üniversite Hastanesi'nde yoğun bakım doktoru olarak görev yapan David Hepburn, koronavirüsten ölen hastalarla ilgili ürküten gerçeği dünya ile paylaştı. Dr. Hepburn, hastaların çoğunun altta yatan başka bir sağlık sorunu olmadığını ve sağlıklı insanlar olduğunu dile getirdi. Haberin devamını okumak için tıklayın.

Sizin düşünceleriniz neler ?

    Yorumlar (1)

  • bülent C. bülent C.:
    Haberin başında çoğu aşısız diye belirtseniz iyi olacak. Bazıları haber başlıklarını okuyup geçiyor. 2 2 Yanıtla
SonDakika.com'da yer alan yorumlar, kullanıcıların kişisel görüşlerini yansıtır ve sondakika.com'un editöryal politikası ile örtüşmeyebilir. Yorumların hukuki sorumluluğu tamamen yazarlarına aittir.
Advertisement