İngiliz doktor, koronavirüsten ölen insanlarla ilgili ürküten gerçeği dünyayla paylaştı: Hepsi çok sağlıklı insanlardı
Cwmbran'daki Grange Üniversite Hastanesi'nde yoğun bakım doktoru olarak görev yapan David Hepburn, koronavirüsten ölen hastalarla ilgili ürküten gerçeği dünya ile paylaştı. Dr. Hepburn, hastaların çoğunun altta yatan başka bir sağlık sorunu olmadığını ve sağlıklı insanlar olduğunu dile getirdi. Haberin devamını okumak için tıklayın.
Yorumlar (1)