Davutoğlu: "12 Yıl İçinde Birinci Yarıyı Büyük Bir Başarı ile Tamamladık"
GÖRÜNTÜ DÖKÜMÜ: -Başbakan Ahmet Davutoğlu'nun konuşması AK Parti'nin Trabzon mitingi- Genel Başkan ve Başbakan Davutoğlu: (4)- "12 yıl içinde birinci yarıyı büyük bir başarı ile tamamladık. Haberin devamını okumak için tıklayın.
Sizin düşünceleriniz neler ?