Depremzedeler bayramı konteyner kentte kutluyor
Elazığ'da 24 Ocak'ta yaşanan depremin ardından evleri yıkılan ya da ağır hasar gören vatandaşlar, Kurban Bayramı'nı geçici olarak barındıkları konteyner kentte geçiriyor. Haberin devamını okumak için tıklayın.
Sizin düşünceleriniz neler ?