Türkiye'de AIDS Hastası Sayısı Giderek Artıyor
Son Dakika Logo
12.07.2016 08:37
Twitter'da Paylaş Facebook'da Paylaş WhatsApp'da Paylaş

Türkiye'de AIDS Hastası Sayısı Giderek Artıyor

Birleşmiş Milletler'in AIDS ile mücadele kuruluşu UNAIDS, son 5 yılda her sene yaklaşık 1,9 milyon kişinin HIV virüsüne yakalandığını, Türkiye'de de hastalığın arttığını açıkladı. Haberin devamını okumak için tıklayın.

Sizin düşünceleriniz neler ?

    Yorumlar (3)

  • GeRçek GeRçek:
    Ben yurt dışında bir kere yanlış yaptım sonra bu korku beni sardı gitmediğim hastahane yapmadığım tahlil kalmadı ALLAH tan temiz çıktım ALLAH ın yasakladığı şeylerden uzak durmak lazım çoluk çocuğumuza yazık 27 0 Yanıtla
    ezal ezal:
    zevkli olan herşeyi yasaklamış zaten allah ot gibi yaşamayı öngörüyor 0 7
  • dugubeyazıtlı dugubeyazıtlı:
    aksarada avrikalr molduva kırkız morliztan kazakıztan rus gurcü 70 mılyona yapıyurlar kadın yıkanmadan 10 kışıle yatsa yüz de yüz hastalık kapıyur feyşeler parayı verdın zaman düdüyü çalıyur yanı hasta adamlada yatıyur 4 0 Yanıtla
SonDakika.com'da yer alan yorumlar, kullanıcıların kişisel görüşlerini yansıtır ve sondakika.com'un editöryal politikası ile örtüşmeyebilir. Yorumların hukuki sorumluluğu tamamen yazarlarına aittir.
Advertisement