Türkiye'de AIDS Hastası Sayısı Giderek Artıyor
Birleşmiş Milletler'in AIDS ile mücadele kuruluşu UNAIDS, son 5 yılda her sene yaklaşık 1,9 milyon kişinin HIV virüsüne yakalandığını, Türkiye'de de hastalığın arttığını açıkladı. Haberin devamını okumak için tıklayın.
Yorumlar (3)