Taksici isyan etti: Beşiktaş'a gitmem 40 dakika, bana yazık değil mi?
Son Dakika Logo
28.10.2021 09:45
Twitter'da Paylaş Facebook'da Paylaş WhatsApp'da Paylaş

Taksici isyan etti: Beşiktaş'a gitmem 40 dakika, bana yazık değil mi?

Taksim'de taksilere yönelik gerçekleştirilen denetimde yolcu seçtiği tespit edilen bir sürücü, "Beşiktaş'a gitmem 40 dakika, bana yazık değil mi?" diyerek kendini savundu. Bir başka taksicinin ise Taksim'den Fatih'e gitmek için 170 TL istediği tespit edildi. İki taksicinin araçları bağlanarak trafikten men edildi. Haberin devamını okumak için tıklayın.

Sizin düşünceleriniz neler ?

    Yorumlar (3)

  • Recep Yılmaz Recep Yılmaz:
    Taksinin plakasını iptal edin.Sürücüyede beş yıl hapis cezası.Bak o zaman nasıl yola geliyorlar. 28 11 Yanıtla
  • Koray Demir Koray Demir:
    namuslu ruşvet yemeyen polıslere ıhtıyacımız var 22 4 Yanıtla
  • Cesur ŞAHİN Cesur ŞAHİN:
    O zaman taksicilik yapma. Git inşaatta çalış. 18 2 Yanıtla
SonDakika.com'da yer alan yorumlar, kullanıcıların kişisel görüşlerini yansıtır ve sondakika.com'un editöryal politikası ile örtüşmeyebilir. Yorumların hukuki sorumluluğu tamamen yazarlarına aittir.
Advertisement