Taksici isyan etti: Beşiktaş'a gitmem 40 dakika, bana yazık değil mi?
Taksim'de taksilere yönelik gerçekleştirilen denetimde yolcu seçtiği tespit edilen bir sürücü, "Beşiktaş'a gitmem 40 dakika, bana yazık değil mi?" diyerek kendini savundu. Bir başka taksicinin ise Taksim'den Fatih'e gitmek için 170 TL istediği tespit edildi. İki taksicinin araçları bağlanarak trafikten men edildi. Haberin devamını okumak için tıklayın.
Yorumlar (3)