Başkanlar, İstanbul Valiliği'nde bir araya geldi
Türkiye Futbol Federasyonu Başkanı Nihat Özdemir ile Galatasaray, Fenerbahçe, Beşiktaş ve Trabzonspor kulüplerinin başkanları, İstanbul Valisi Ali Yerlika'nın daveti üzerine valilikte bir araya geldi. Haberin devamını okumak için tıklayın.
Sizin düşünceleriniz neler ?