Adıyaman'da Enkazlarda Bitkiler Yetişiyor
6 Şubat depremlerinde büyük hasar gören Adıyaman'da enkazlarda kabaktan ayçiçeğine, gülden incire kadar bitkiler yetişti. Yıkılan ve enkazı temizlenen binaların yerlerinde şimdi birçok bitki boy gösteriyor. Vatandaşlar, bu bitkilerin insanlara umut verdiğini ifade ediyor. Haberin devamını okumak için tıklayın.
Sizin düşünceleriniz neler ?