Başbakan Davutoğlu: "Bu Sürecin Doğası Neyse O Yapılır"
Son Dakika Logo
13.12.2014 03:04
Twitter'da Paylaş Facebook'da Paylaş WhatsApp'da Paylaş

Başbakan Davutoğlu: "Bu Sürecin Doğası Neyse O Yapılır"

Başbakan Davutoğlu, Nevşehir'de-Davutoğlu: - "Bu sürecin (çözüm süreci) doğası neyse o yapılır. Öyle tarih vermek, 'şu günde şöyle olursa böyle olur' ya da tehdit veya şantaj diline benzer dil kullanmak bir, sürece zarar verir, iki, bizim herhangi bir şekilde dikkate alacağımız bir üslup da değildir"-"Sizin bilmediğiniz de çok görüşmeler yapılıyor. Haberin devamını okumak için tıklayın.

Sizin düşünceleriniz neler ?

SonDakika.com'da yer alan yorumlar, kullanıcıların kişisel görüşlerini yansıtır ve sondakika.com'un editöryal politikası ile örtüşmeyebilir. Yorumların hukuki sorumluluğu tamamen yazarlarına aittir.
Advertisement