Zonguldak'ta Maden İşçilerinin Eylemi 11. Günde Sona Erdi
Zonguldak'ta maden işçilerinin 4 aydır maaşlarını alamadıkları gerekçesiyle düzenledikleri açlık grevi eylemi 11. gününde sona erdi. Haberin devamını okumak için tıklayın.
Kullanıcı Adı
Sizin düşünceleriniz neler ?
Yorumlar (4)
vatanci:
o emekcilerin hakkini yiyen,ne bu dunyada nede obur dunyada gun yuzu gormez..her ailesi ile birdaha geri gelmeyecek gibi vedalasan insanlar onlar..130Yanıtla
Erkut:
5 bin tl maaşı olsa yerin 1 km altına girip o tozlu havasız, karanlık yerlerde duramam. Allah yardımcıları olsun81Yanıtla
Gariban:
Boş verin fanı dünya herkes bildiği gibi yaşasın yalnız bu hayatın bir hesabı olacağını unutmayın. Haksızlık karşısında Susan dilsiz şeytandır. Adaletli mesailer.80Yanıtla
SonDakika.com'da yer alan yorumlar, kullanıcıların kişisel görüşlerini yansıtır ve sondakika.com'un editöryal politikası ile örtüşmeyebilir. Yorumların hukuki sorumluluğu tamamen yazarlarına aittir.
Gelişmelerden Anında Haberdar Olun!
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.
Yorumlar (4)