Zonguldak'ta Maden İşçilerinin Eylemi 11. Günde Sona Erdi
Son Dakika Logo
29.05.2016 01:09
Twitter'da Paylaş Facebook'da Paylaş WhatsApp'da Paylaş

Zonguldak'ta Maden İşçilerinin Eylemi 11. Günde Sona Erdi

Zonguldak'ta maden işçilerinin 4 aydır maaşlarını alamadıkları gerekçesiyle düzenledikleri açlık grevi eylemi 11. gününde sona erdi. Haberin devamını okumak için tıklayın.

Sizin düşünceleriniz neler ?

    Yorumlar (4)

  • vatanci vatanci:
    o emekcilerin hakkini yiyen,ne bu dunyada nede obur dunyada gun yuzu gormez..her ailesi ile birdaha geri gelmeyecek gibi vedalasan insanlar onlar.. 13 0 Yanıtla
  • Erkut Erkut:
    5 bin tl maaşı olsa yerin 1 km altına girip o tozlu havasız, karanlık yerlerde duramam. Allah yardımcıları olsun 8 1 Yanıtla
  • Gariban Gariban:
    Boş verin fanı dünya herkes bildiği gibi yaşasın yalnız bu hayatın bir hesabı olacağını unutmayın. Haksızlık karşısında Susan dilsiz şeytandır. Adaletli mesailer. 8 0 Yanıtla
  • Çotanak Çotanak:
    Aclik grevini biririp secimde oyu, koltuga oturunca ilk icraati yolsuzlukla mucadele kurulunu kaldirmak olanlara verirler 5 0 Yanıtla
SonDakika.com'da yer alan yorumlar, kullanıcıların kişisel görüşlerini yansıtır ve sondakika.com'un editöryal politikası ile örtüşmeyebilir. Yorumların hukuki sorumluluğu tamamen yazarlarına aittir.
Advertisement