Edirne'de fedakar sağlık çalışanlarına mis kokan lavanta demetleriyle teşekkür edildi
Edirne'de, yeni tip koronavirüs (Kovid-19) salgınıyla mücadelede en ön safta yer alan sağlık çalışanlarına lavanta demetleriyle teşekkür edildi. Haberin devamını okumak için tıklayın.
Sizin düşünceleriniz neler ?