Kovid-19'u yendi, sıra lösemide - ESKİŞEHİR
Eskişehir'de yüksek ateş ve halsizlik şikayetiyle gittiği hastanede yeni tip koronavirüs (Kovid-19) ve lösemi teşhisi konulan 36 yaşındaki Necdet Çelen, tedavisinin ardından koronavirüsü yenerek alkışlarla hastaneden uğurlandı. Haberin devamını okumak için tıklayın.
Sizin düşünceleriniz neler ?