Şaka Kurbanı Damat: Ortamı Yumuşatmak İstedim
Son Dakika Logo
07.11.2015 01:43
Twitter'da Paylaş Facebook'da Paylaş WhatsApp'da Paylaş

Şaka Kurbanı Damat: Ortamı Yumuşatmak İstedim

Milas'ta nikah memurunun "Evlenmek istiyor musunuz?" şeklindeki sorusuna "Hayır" yanıtı veren damat İsmail Üstün, ortamı yumuşatmak için şaka yapmak istediğini söyledi. Haberin devamını okumak için tıklayın.

Sizin düşünceleriniz neler ?

    Yorumlar (20)

  • C.D. C.D.:
    bu kadar boş insanları bide nikah memuru yapıyorlar. 29 6 Yanıtla
  • KIRIKHANLI KIRIKHANLI :
    ben adamın yerin de olsam nikah memurunu şikayet eder sonrada kafa göz diş komam şaftını dağıtırdım ne demek lan gariban şaka yapamazmı ulan git zenginin nikahı nı kıy at cebe 300 bahşiş garibanda yok eee nikah burda kıyılmaz senin nikahını ben kıyarım 24 7 Yanıtla
  • mrdmrd mrdmrd:
    kadın çok sexsi ya offff 1 29 Yanıtla
  • zim zim:
    Elin garibi şaka yapmış chp tipli memur terslemis zengin olsa masanın altından muamele yapar kıt anlayışlı tipsiz 14 13 Yanıtla
  • hakan kara hakan kara:
    hayır da hayır vardır :-)))))))))))) 21 4 Yanıtla
  • tes tes:
    kadinda devlet gibi adam altta kalmasin aman 19 4 Yanıtla
  • Memet Memet:
    Bu kadina ben de hayir derdim 10 11 Yanıtla
  • 1995 1995:
    bence nikah memuru hakli insan nerede ne zaman şaka yapacağını bilmeli. 15 6 Yanıtla
  • Cilve Cilve:
    İzlediğimiz görüntülerde nikah memuru hayırı duyunca gelin adayından daha çok trip atıyor damat adayına. Sfgdddddhdhdhdhdhdh 20 0 Yanıtla
  • celal celal:
    nikah memuru damat adayı hayır deyince zorlama var zannettim diyor. madem öyle zannettin polise haber niye vermedin. ayıp yaptığın ya nikah bozulsaydı hiç mi vicdanın sızlamıyacaktı? 14 4 Yanıtla
SonDakika.com'da yer alan yorumlar, kullanıcıların kişisel görüşlerini yansıtır ve sondakika.com'un editöryal politikası ile örtüşmeyebilir. Yorumların hukuki sorumluluğu tamamen yazarlarına aittir.
Advertisement