200 kişiyi sokağa döken tesisin faaliyeti durduruldu
200 kişiyi sokağa döken tesisin faaliyeti durdurulduTEKİRDAĞ - Tekirdağ'ın Ergene ilçesinde yer alan ve kimyasal madde deposu olarak kullanılan bir alandaki 20 tonluk formik asit tankı patlamış, etrafa yayılan kimyasal madde nedeniyle çevredeki binalar tahliye edilerek 200 kişi evlerini boşaltmıştı. Haberin devamını okumak için tıklayın.
Sizin düşünceleriniz neler ?