Aşılama oranını artırmak için kampanya başlatıldı
Malatya'da yeni tip koronavirüs (Kovid-19) ile mücadele kapsamında "Aşını ol tribünlerde yerini al", "Aşını ol tabletini al" sloganlarıyla hediyeli aşılama kampanyası başlatıldı. Haberin devamını okumak için tıklayın.
Sizin düşünceleriniz neler ?