Üstün başarılı öğrenciler bir araya geldi
- Üstün başarılı öğrenciler bir araya geldiBURSA - Yükseköğretim Kurumları Sınavı'nda ilk 20 bine giren Bursa'daki 119 imam hatipli öğrenci, BİHMED'in düzenlediği kahvaltıda bir araya geldi. Haberin devamını okumak için tıklayın.
Sizin düşünceleriniz neler ?