ORDU'DA BELEDİYEDEN SÜRÜCÜ VE YOLCULARA YOLDA İFTAR YEMEĞİ
ORDU Büyükşehir Belediyesi, il dışına seyahat eden vatandaşlara ve iş nedeniyle yolculuk yapan uzun yol şoförleri için Karadeniz Sahil Yolu üzerindeki giriş ve çıkış noktalarına iftar stantları kurdu. Haberin devamını okumak için tıklayın.
Sizin düşünceleriniz neler ?