Eroğlu: "Çıkaracağımız Dersler Var"
- Eroğlu: "Çıkaracağımız dersler var"İZMİR - Altınordu Teknik Direktörü Hüseyin Eroğlu, Ankaragücü ile berabere kaldıkları maçın ardından yaptığı açıklamada kendi evlerinde aldıkları beraberliğin üzücü olduğunu dile getirerek, "Bu maçtan çıkaracağımız derslerle sonraki maçımızın... Haberin devamını okumak için tıklayın.
Sizin düşünceleriniz neler ?