İnsanlığın 4 bin 500 sene önce köpek etini pişirerek tükettiği ortaya çıktı
Eskişehir'in Seyitgazi ilçesinde bulunan Küllüoba Höyüğü'nde 1996 yılında başlatılan kazı sonrasında insanoğlunun 4 bin 500 yıl önce köpek eti pişirip yediği tespit edildi. Haberin devamını okumak için tıklayın.
Sizin düşünceleriniz neler ?