Bakanlıkların İmzaladığı Protokol Sspe Ailelerini Sevindirdi
Bakanlıkların imzaladığı protokol SSPE ailelerini sevindirdiDİYARBAKIR - Sağlık Bakanlığı ile Aile ve Sosyal Politikalar Bakanlığının imzaladığı protokol ile Türkiye'de SSPE hastalarına aylık bağlanması ile ilgili çalışma aileleri sevindirdi. Haberin devamını okumak için tıklayın.
Sizin düşünceleriniz neler ?