KASTAMONU - Mobil aşı istasyonunda randevusuz Kovid-19 aşısı uygulaması başlatıldı
Kastamonu Sağlık Müdürlüğü Toplum Sağlığı Merkezi tarafından hayata geçirilen "mobil aşı noktası" uygulamasıyla vatandaşlar yeni tip koronavirüs (Kovid-19) aşısına teşvik ediliyor. Haberin devamını okumak için tıklayın.
Sizin düşünceleriniz neler ?