10 Yılda 100 Bin Böcek Toplayarak 'Böcek Müzesi' Yaptılar
10 yılda 100 bin böcek toplayarak 'Böcek Müzesi' yaptılarSAMSUN - Ondokuz Mayıs ÜniversitesiZiraat Fakültesi Bitki Koruma Bölümü öğretim üyeleri ve öğrencileri 10 yılda topladıkları 100 bin böcekle "Böcek Müzesi" yaptılar. Haberin devamını okumak için tıklayın.
Sizin düşünceleriniz neler ?