Cüneyt Dumlupınar: "Hedefimiz Süper Lig'e çıkmak"
- Cüneyt Dumlupınar: "Hedefimiz Süper Lig'e çıkmak" Adana Demirspor teknik direktörü Cüneyt Dumlupınar: "Buraya hak ederek geldik" Adana Demirspor Teknik Direktörü Cüneyt Dumlupınar, Sivasspor maçının ardından yaptığı açıklamada, "Bizim ana hedefimiz Adana Demirspor'u Süper Lig'e çıkartmak. Haberin devamını okumak için tıklayın.
Sizin düşünceleriniz neler ?