Tem Otoyolu'nda Eds'den Kaçan Sürücü Motosikletliye Çarptı: 1 Yaralı
Son Dakika Logo
03.10.2018 09:57
Twitter'da Paylaş Facebook'da Paylaş WhatsApp'da Paylaş

Tem Otoyolu'nda Eds'den Kaçan Sürücü Motosikletliye Çarptı: 1 Yaralı

TEM Otoyolu'nda EDS'den kaçan sürücü motosikletliye çarptı: 1 yaralıİSTANBUL - TEM Otoyolu Seyrantepe mevkiinde emniyet şeridinden giden bir otomobil sürücüsü, Elektronik Denetleme Sistemi'ne yakalanmamak için bir anda şerit değiştirince seyir halinde olan motosikletliye çarptı. Haberin devamını okumak için tıklayın.

Sizin düşünceleriniz neler ?

SonDakika.com'da yer alan yorumlar, kullanıcıların kişisel görüşlerini yansıtır ve sondakika.com'un editöryal politikası ile örtüşmeyebilir. Yorumların hukuki sorumluluğu tamamen yazarlarına aittir.
Advertisement