Tem Otoyolu'nda Eds'den Kaçan Sürücü Motosikletliye Çarptı: 1 Yaralı
TEM Otoyolu'nda EDS'den kaçan sürücü motosikletliye çarptı: 1 yaralıİSTANBUL - TEM Otoyolu Seyrantepe mevkiinde emniyet şeridinden giden bir otomobil sürücüsü, Elektronik Denetleme Sistemi'ne yakalanmamak için bir anda şerit değiştirince seyir halinde olan motosikletliye çarptı. Haberin devamını okumak için tıklayın.
Sizin düşünceleriniz neler ?