Gaziantep'te 30 Kadına Sertifika Verildi
Gaziantep Büyükşehir Belediyesi ile Kadın ve Demokrasi Derneği (KADEM) Gaziantep Temsilciliği işbirliğinde düzenlenen 'Yerel Yönetimde Kadın Akademisi'ne katılan 30 kursiyere törenle sertifikaları verildi. Haberin devamını okumak için tıklayın.
Sizin düşünceleriniz neler ?