Darp edilen sağlık personeli: "Artık çalışma isteğimiz yok"
Darp edilen sağlık personeli: "Artık çalışma isteğimiz yok" Kırşehir'de sabah saatlerinde vefat eden hasta yakınları tarafından darp edilen sağlık personeli Cihat Yıldız, "Moralimiz bozuldu burada verdiğimiz emek var. Şu anda çalışma isteğimiz gelmiyor" diye konuştu. Haberin devamını okumak için tıklayın.
Sizin düşünceleriniz neler ?