gayri müslim oldukları için normaldir çünkü kıskanma diye bir duygu yok onlarda2410Yanıtla
aliateş:
kıskançlık insani bir duygudur. kadın yada erkek her yerde Allah tarafından yaratılmıştır ve her yerdeki insanlarda vardır. bu kadar basit bir mantığa bile sahip olamayan sığır sürüsünün müslüman olduğunu anlamak zor gerçekten. okuduğu haberi bile anlamadan yorum yapan sığırlara ihhaf olunur. 00
burdurlu:
Htaylı senın yorumunu begenmeyen biri var acaba domuzmu o begenmeyen00
EBU ZINDIK ANTİ HIRZANİ ADOLF HİTLER:
zındık ül kebir . . . . 128Yanıtla
Totemin gücüne inanırım ben:)):
aman beee, na hbr ama106Yanıtla
tonozcu bayram:
ne yazsam acaba. 23Yanıtla
TR:
simdi de siz evlenmeyin:)00Yanıtla
mehmet kara:
kadında ki cesaete bak demiyor ki ikisi birleşip koalisyon kursa ben ne yaparım00Yanıtla
SonDakika.com'da yer alan yorumlar, kullanıcıların kişisel görüşlerini yansıtır ve sondakika.com'un editöryal politikası ile örtüşmeyebilir. Yorumların hukuki sorumluluğu tamamen yazarlarına aittir.
Gelişmelerden Anında Haberdar Olun!
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.
Yorumlar (8)