Önce Erkek Arkadaşını Vurdu Sonra İntihar Etti
Önce erkek arkadaşını vurdu sonra intihar etti Binanın giriş katında 2 kişinin cansız bedeniyle karşılaştılarİSTANBUL - Şişli'de köpekleriyle birlikte yaşayan bir kadın, henüz belirlenemeyen bir nedenle tartışma yaşadığı erkek arkadaşını silahla vurup öldürdükten sonra intihar etti. Haberin devamını okumak için tıklayın.
Sizin düşünceleriniz neler ?