Cumhurbaşkanı Erdoğan, Angela Merkel ile telefonda görüştü
Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan, Almanya Başbakanı Angela Merkel ile bir telefon görüşmesi gerçekleştirdi. Görüşmede ikili ilişkiler ve bölgesel konular ele alındı. Haberin devamını okumak için tıklayın.
Sizin düşünceleriniz neler ?