İSTANBUL-Başkan Dr. Şadi Yazıcı'dan sağlık personeline moral desteği
Başkan Dr. Şadi Yazıcı'dan sağlık personeline moral desteğiİSTANBUL, (DHA) - Tuzla Belediye Başkanı Dr. Şadi Yazıcı, koronavirüs (COVID-19) ile mücadele sürecinde büyük emek veren sağlık personellerine video mesaj ile teşekkür etti. Haberin devamını okumak için tıklayın.
Sizin düşünceleriniz neler ?