Başkentte bir villaya giren hırsızlık zanlıları, olaya müdahale eden polisle çatıştı. Hırsızlar polisle çatıştıktan sonra izlerini kaybettirdiler. Haberin devamını okumak için tıklayın.
Kullanıcı Adı
Sizin düşünceleriniz neler ?
Yorumlar (6)
ATATÜRKÇÜ VATANDAŞ:
BELKİ PARARELDİR YA DOKUNMAYIN BAKIN HANGİ PARTİYE ÜYELİĞİ VAR LÜTFEN ABİLER SİZİ İÇERİ ONLAR DIŞARI OLCAK DOKUNMAYIN1411Yanıtla
vatan evladı:
la sen ne mal bi adammışsın senin gibi zihniyet yüzünden atatürkten değil atatürkçülükten soğudum inanki, bu gün savaş çıksa ilk kaçacak olan siz yani atatürkçülük arkasına sığınan küçükbeyinlersiniz. . . 00
Yazık:
adamlar hem çalıntı arabayla geliyor kaçarken de yoldan geçen arabayı silah zoruyla gasp edip alıyor bu ne cesaret ülke nereye gidiyor120Yanıtla
UFUK BULUT:
Polis o kadar zayıflatıldı ki herkes korkusuzca Polise silah sıkabiliyor Polis vurduğunda kolayca 10 yıl yirmi yıl hapis yiyor hangi ülke Polisini bu kadar aciz duruma düşürür. Sadece biz bizi yönetenlere sesleniyorum Polise güvenmiyorsanız neden etrafınızda 500 tane polisle geziyorsunuz. Polis olmadan gezin de delikanlılığınızı göreyim. 110Yanıtla
ÖNCE VATAN:
polis vursa adamları canına okurlar suçsuz halk polise değer vermiyoki hırsızlar versin. . . . !!!60Yanıtla
pas:
hırsızların topunu yakacaksın s e r e f s i z l e r60Yanıtla
SonDakika.com'da yer alan yorumlar, kullanıcıların kişisel görüşlerini yansıtır ve sondakika.com'un editöryal politikası ile örtüşmeyebilir. Yorumların hukuki sorumluluğu tamamen yazarlarına aittir.
Gelişmelerden Anında Haberdar Olun!
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.
Yorumlar (6)